BREAKING NEWS: UDANCE IT IS!

Chèr en Lisanne tijdens de officiële overname: Vanaf dit moment heet de dansafdeling UDANCE!
Per 1 augustus 2017 gaat The Energy Factory een samenwerking aan met UDANCE. UDANCE neemt de dansafdeling van The Energy Factory per het nieuwe seizoen over en zal op de vertrouwde locatie aan Energielaan 17 te Uden, de onderneming voortzetten.
Na 15 jaar de dansafdeling succesvol te hebben gerund, is het tijd het stokje over te dragen aan een jongere generatie. De afgelopen jaren heb ik met alle leerlingen en mijn geweldige docententeam mooie momenten mogen beleven. We hebben met z'n allen veel dansplezier gehad, spetterende dansshows opgevoerd, succesvol deelgenomen aan hiphop wedstrijden, mooie optredens verzorgd. Samen hebben we fijne herinneringen gemaakt. Dit is het perfecte moment de dansafdeling over te dragen aan een gedreven, jonge onderneemster die de dansschool naar een nieuw niveau kan tillen. Ik ga me focussen op onze fitness voor vrouwen afdeling en me meer bezighouden met Energy 4 Life: het coachen van vrouwen die zich willen richten op een gezonde leefstijl. 

Aan Lisanne Wouters, eigenaresse van UDANCE, draag ik met een goed gevoel de dansafdeling over. Lisanne is al jaren actief in de danswereld en maakt sinds een aantal jaren deel uit van ons docententeam. Danslessen verzorgen is haar passie, dat merk je meteen als ze voor de les staat. Ze is gedreven, creatief en weet de leerlingen te boeien. Het starten van haar eigen onderneming is een logische volgende stap en een mooie, nieuwe uitdaging. 

Het afgelopen jaar heb ik samen met Lisanne alle voorbereidingen getroffen en ook het aankomende seizoen zal ik achter de schermen actief betrokken zijn om de overname goed te laten verlopen. 

Jantine zal deel uit blijven maken van het docententeam van UDANCE. Met haar jarenlange ervaring zal ze een goede rechterhand voor Lisanne zijn. Ik heb er alle vertrouwen in dat Lisanne en Jantine UDANCE tot een succes gaan maken. Samen kijken ze er naar uit het nieuwe seizoen van start te gaan en met de leerlingen een swingende toekomst tegemoet te gaan. 

Carina zal helaas het docententeam verlaten. Ze heeft altijd met veel plezier de leerlingen begeleid maar heeft nieuwe kansen aangeboden gekregen die ze met beide handen aan wil grijpen. Carina, bedankt voor je inzet de afgelopen jaren. Ik wens je veel succes met je nieuwe plannen en natuurlijk blijven we je volgen! Vay, jij ook bedankt voor je enthousiasme en gedrevenheid. Zo jong en dan al zo veel talent. Keep up the good work en veel succes met je studie. 

En natuurlijk mag ik mijn eigen moeder niet vergeten. Mijn trouwe kompaan die er altijd voor me is. Dank je wel hiervoor! X

Alle leerlingen, ouders, docenten en zakelijke relaties, bedankt voor 15 mooie jaren boordevol fijne herinneringen die voor altijd een plekje in mijn hart hebben veroverd. Lisanne en Jantine, jullie zijn mijn kanjers! Go for it girls, remember "DANCING MAKES THE WORLD GO ROUND! 

Mijn dank is groot! X Chèr

Like UDANCE op Facebook pagina.
Kijk voor meer informatie op de udendance.nl.